Kajoptyk – identyfikacja wizualna

Projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej zakładu optycznego. Klient pozostawił prawie pełną dowolność w designie. Jedyne życzenie dotyczyło logo, ale o tym za chwilę.

W ramach współpracy zostało wykonane bardzo dużo różnego rodzaju grafik i działań w ramach marketingu internetowego. Przedstawię Ci tylko wybrane, bo oczywiście wszystkie są wykonane według ustalonych zasad identyfikacji więc są do siebie podobne.

Skąd wzięła się nazwa Kajoptyk?

Zaklad Optyczny Maria Kajuth – dotychczas używana nazwa we wszystkich mediach. Postanowiliśmy ją skrócić ale zachować informację o wykonywanych usługach w przekazie. Jak się pewnie domyślasz nazwa składa się z dwóch członów – „Kaj” – od nazwiska właścicieli i „optyk” z racji wykonywanego zawodu.

Logo

Podobnie jak w nazwie, ważny w tym przypadku był bezpośredni przekaz związany z branżą. W wyniku przedstawionych propozycji wybór padł na oko. Tutaj klient miał prośbę dotyczącą zakamuflowania w kompozycji chrześcijańskiej rybki. Klient zaakceptował kolorystykę i w efekcie powstało logo przedstawiające oko, nazwę firmy i zakamuflowaną rybkę.

Kajoptyk - wizualizacja logo.

Kajoptyk - wizualizacja logo.

Kajoptyk - wizualizacja logo.

Strona internetowa

Klient potrzebował prostej strony internetowej z możliwością dodawania aktualizacji. Strona została wykonana w technologii RWD (dopasowująca się do urządzenia, na którym jest wyświetlana). Prosty design z akcentami kolorystycznymi spójnymi z logiem.

Strona internetowa Zakładu Optycznego Kajoptyk Zobacz stronę online

Karty biznesowe

Karty biznesowe z zaokrąglonymi rogami w formacie karty kredytowej. Dodawane są do każdego zamówienia – rewers ma zachęcić klientów do dzielenia się nimi. W zamian każdy, kto przyniesie kartę i pod hasło „Kajoptyk – okulary dla całejrodziny” dostanie rabat.

Karty biznesowe Kajoptyk

Karty biznesowe Kajoptyk

Komantarze ( 0 )

    Zostaw komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *